dilluns, 14 de setembre del 2015

COMENÇA UN NOU CURS!!!

Nois i noies, comença un nou curs i tots tenim una nova il·lusió. Tot i que portem molts anys junts i ens coneixem molt, sempre podem aprendre coses noves.
Us esteu fent grans, aneu madurant i cada vegada heu de saber més coses. M'agradaria que afrontessiu aquest curs de segon amb moltes ganes de treballar, que sigueu responsables tal com sempre m'heu demostrat, que vingueu contents a l'escola i sapigueu superar els obstacles que us anireu trobant.
Jo també tinc moltes ganes de que tot funcioni, el destí  m'ha encaminat a recórrer junts aquest repte que també és nou per a mi.
Que tinguem un bon curs tots plegats!!! :) ;)
          Núria
                                               
      

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada